- Dette emne har 12 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 2 uger siden af .
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Ardustore.dk › Fora › Generel Diskussion › Hjælp til diy projekt
Hejsa
Jeg er i gang med at bygge en turbine sprayer der skal køre på 110v jeg har en amtek 122097-00 motor og styresystemet skal være esp32 s3 men der hvor jeg løber hoved mod væggen er når jeg skal finde en måde at kunne regulere hastigheden på motor igennem esp32. Er der nogen der ved hvilke dele jeg skal bruge til det ?
Ps. Jeg prøver at efterligne en Apollo precision pro 6 påmden måde som den kan regulere hastigheden og tryk
På forhånd tak
Hej Michael. Vil du styre sin motor med en drejekontakt (Styring), eller vil du kode dig ud af det? 🙂
Jeg ville gerne have at det hele kan styres på en rotary encoder gennem en esp32 s3 eller lignende
Ved du hvor mange Ampere motoren tager? 🙂
Det er en er Ametek 122097-00 motor is 6-stage, 5.7 inch, 120 volt.
Motor Type: Bypass
Discharge: Tangential
Flow Class: High Pressure
Sealed Vacuum: 220.3 inches
Maximum Air Watts: 1737
Maximum Air Flow: 50.9 CFM
Maximum Amps: 15.6
Motor Speed: 24,240 RPM
Du skal bruge en Motor speed controller som kan PWM reguleres og som kan tåle de 15.6A 🙂
Det er ikke noget vi har. Vi har kun i færdig styring. 🙂
Har du en ide om hvor jeg kan finde sådan en? Eller hvilken model der findes?
Nej det er ikke noget vi kan svare på lige PT, men vi skal nok undersøge det. 🙂
Det ville du godt kunne, skal vi se om vi kan skaffe den til dig? 🙂
Du må da gerne komme med en pris på sådan en 🙂
Jeg kigger lige på det mandag. 🙂
Den koster 145,00 ink moms. Hvis vi skal skaffe den til dig så skriv lige på info@ardustore.dk 🙂
Telefonen har åben:
Mandag-Fredag 07.00 – 16.00
Lørdag-Søndag 09.00 – 12.00
Kontakt os:
Mail: info@ardustore.dk
Telefon: 41403333
Virksomheden:
Ardustore.dk
Klinkbjerg 4B
6200 Åbenrå
CVR: 39973804
Afhentning: Ordren som afhentes bliver lagt i postkassen som er låst med en kode. Koden kommer i den mail som sendes når pakken kan afhentes. Vores postkasse er på væggen i gården.
Vi er meget mere ind bare en webshop, vi tilbyder også forskellige service.
– Udvikling af egen PCB print
– Salg af komplet styringer
– Software udvikling
– Programmering
– 3D Design af kasser
Skriv til os på info@ardustore.dk
Vi vil prøve noget nyt! Der findes ingen sider i Danmark som tilbyder forums inde for Arduino! Derfor har vi prøvet at lave et lille univers for Arduino entusiaster.
Telefonen har åben:
Mandag-Fredag 07.00 – 16.00
Lørdag-Søndag 09.00-12.00
Kontakt os:
Mail: info@ardustore.dk
Telefon: 41403333
Virksomheden:
Ardustore.dk
Klinkbjerg 4B
6200 Åbenrå
CVR: 39973804
Webshoppen er ikke en butik som kan besøges. Men det er muligt at afhente ordre, dog efter aftale via mail eller tlf. (Også i weekenden)
Afhentning: Ordren som afhentes bliver lagt i postkassen som er låst med en kode. Koden kommer i den mail som sendes når pakken kan afhentes.
Vi er meget mere ind bare en webshop, vi tilbyder også forskellige service.
– Udvikling af egen PCB print
– Salg af komplet styringer
– Software udvikling
– Programmering
– 3D Design af kasser
Skriv til os på info@ardustore.dk
Vi vil prøve noget nyt! Der findes ingen sider i Danmark som tilbyder forums inde for Arduino! Derfor har vi prøvet at lave et lille univers for Arduino entusiaster.