Ardustore.dk Fora Projektidéer & Deling Hjælp til LiPo 3.7V & TP4056 Battery Charger 5V 1A Module

• Dette emne har 1 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 1 uge siden af Admin.
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    micklarsen99
    Deltager

Jeg er i gang med et lille projekt, men da jeg ikke har prøvet det her før overhovedet, er det lige gået op for mig, at de LiPo 3.7V batteri har sådan en lille hvid dims på enden som samler ledningerne og jeg tænker ideen er at man så bare kan koble den hvide dims på nogle headerpins – MEN ladermodulet (TP4056 Battery Charger 5V 1A Module) har ikke nogle headerpins sat på, og selv hvis det havde ville de jo sidde for langt fra hinanden til at jeg kunne koble batteriet på. Hvordan i alverden skal batteriet connectes på ladermodulet? Er det forsvarligt bare at klippe den hvide dims af og så bare lodde ledningerne fra batteriet direkte på ladermodulet?

Admin
    Nøgleansvarlig

Hej Mick. 🙂
    TP4056 Battery Charger 5V 1A Module er bare et standard lade modul, batteriet har et JST tik på så den kan koblet på andre moduler bare ikke dette. Din løsning er at klippe stikket så skal det nok virke. 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.